Thursday, July 12, 2007

System..

Kadang2 sedih rasenya wat system..tapi bila dah dapat wat..seronok tak terkata sebab ada kepuasan..kat UPTM nih,saya belajar banyak benda..Sekarang nih saya tgh dalam proses develop Sistem Maklumat Atlet..First2 develop tuh susah sangat..hari first day saya datang di UPTM pada 4hb Jun 2007.Saya berjumpa dgn Kak Azura Pen. Pegawai Sistem Maklumat yang boleh membantu saya untuk membina sebuah simple sistem, Akak tuh baik dia ajar how to create database dahulu sebelum wat system..Kiranye akak tuh lah yang menjadi perintis terbinanya sistem saya..Terima Kasih..orang kedua di sebalik tabir adalah Suhana..colleague di sini tapi dah tak da sekarang sebab dia dah habis praktikal..Sekarang sambung belajar kat UPM.Terima kasih jugak sebab dia banyak menolong saya..Selalu coding error lah paling teruk nak solve..tension..:(
K lah..ini cerita macam mana nak wat system..Harap system yang saya develop ni berjaya ..InsyaAllah..

Encik Mazani(Prof)gelaran yg diberi oleh sy dan rakan2 dan Kak Azura selalu jadi mentor saya..hmm..so far alhamdulillah..kawan2 pun banyak berjasa..hehe..terima kasih bnyk semua..kalau dah berjaya wat system nih..ada surprise tuk korang..jeng..jeng..jeng..
Kita sambung lg cerita di lain perkembangan..
Adios.

3 comments:

Farahanna said...

uik... hehe mesti nk blanja mkn kan.. xsabar nk tgk system sha siap..

Myalycia said...

bangganya nama kak zura ditulis.. sib baik tak ngumpat2 akak kan hik hik... Insya allah, ape2 yg akak leh tolong akak tolong lah...

malaysia said...

Terima kasih banyaklah sebab walaupun akak busy tapi masih dapat tolong saya..InsyaAllah takkn lupe jasa baik semua staf UPTM terutam sekali pakar programmer mcm kak zura :)