Sunday, March 22, 2009

Ada apa dengan ku..

Salam all,

Lame dh aku dh mengemaskini blog aku..dh bersarang dh blog nih.Kebelakangan nih,aku teramatlah busy dengan project2 aku yg memerlukan aku untuk menyempurnakannya.Dari perihal planning,analysis,design,testing,implementation sampailah maintenance. Semuanya aku kene buat.Meeting sana sini,analysis dan testing yg on going sekarang nih.Menyebabkan aku rasa letih,tp apa aku mampu buat,dh tuh bidang kesukaan aku,rezeki ku..so nak x nk aku kene strive hard to make the best untuk diriku..
Recently,aku rasa letih sgt...Aku rasa perlu bercuti untuk menenangkan fikiran aku yg dh kusut masai ni..Tp aku nk pergi bercuti dgn siapa??Family aku??almaklumlah mereka semua busy..Kawan aku jauh sekali kerana mereka ada aktiviti2 mereka sendiri.Alamatnya aku terpaksalah bercuti sorang2 je kali nih.Sedihkan???
Aku rs penat sgt dh ni..Esok aku kene p external training kat damansara intan.Aku rasa takutlah sbb aku x prepare ape2pun..
Kwn2 doakan kejayaan aku ek..takutttt nih..:(
Oklah,sampai sini dulu.t kita cerita lain plak..

No comments: